środa, 9 stycznia 2013

Harry cz. 17

(...)pierwszą piosenką będzie:
Taken...


Gdy usłyszałam tę piosenkę, zadzwoniłam do Dan:
- Halo...- powiedziała dziewczyna.
- To ja muszę z tobą porozmawiać.-powiedziałam do dziewczyny.
- Tak?- zapytała.
- Muszę w końcu wybrać czy być z Niallem czy zostać z Harrym.
- No za dużo ci nie poradzę, to powinno wybrać twoje serce, wiem że nie chcesz okłamywać Harrego, ale nie możesz zostawić Nialla.- powiedziała stanowczo.
- Myślę jednak że nie mogę dalej żyć w kłamstwie,więc wszystko powiem Harremu, tylko wiesz najgorsze jest to że nie mam gdzie przenocować.- powiedziałam do dziewczyny roztrzęsiona.
- Po pierwsze nie denerwuj się, a po drugie słyszałam jak rozmawiałaś z Niallem w samolocie on cię przecież przyjmie- powiedziała dziewczyna.
- Dobrze, okej ale proszę cię nie mów Harremu gdzie jestem, jeśli mu na mnie zależy , wybaczy mi a jeśli nie to mi nie wybaczy.- powiedziałam.
- Dobra, słonko muszę już kończyć, przychodzi do mnie siostra Liama z chłopakiem, całuję mocno wierzę że postąpisz słusznie.- powiedziała dziewczyna.
- Pa, moja ty przyjaciółeczko, ucałuj tam siostrę Liama i całuski dla ciebie- powiedziałam rozłączając się.
I nagle w radiu zaczęli rozmawiać:
- Harry, chodzą plotki że oświadczyłeś się swojej dziewczynie, czy to prawda?- zapytał prowadzący.
- Tak, ponieważ doszliśmy do wniosku że lepiej się zaręczyć.- powiedział chłopak.
-Teraz kolejna piosenka, co to będzie za nuta?- zapytał prowadzący.
- Teraz będzie Everything About You...- powiedział Niall

Gdy szła ta piosenka, wstałam i samowolnie puściły mi się z oczu łzy, miałam mętlik w głowie, jak powiem Harremu to możliwe że już nigdy nie wróci, a jeśli mu powiem to Niall będzie szczęśliwy, biłam się z myślami do końca tej piosenki, lecz stwierdziłam że powiem wszystko Harremu... Znaczy napiszę list.
Kolejną piosenką była:
More Than This
Na tej piosence poszłam do łazienki, spakować swoje kosmetyki, i inne rzeczy, nie wzięłam naszyjnika który dał mi Harry... Poszłam do naszego pokoju wyciągnęłam od nowa moje walizki, zaczęłam się pakować, wzięłam chyba wszystko... Przeciągnęłam walizki przed drzwi było ich aż cztery...Chciałam już wyłączyć radio, ale usłyszałam, że kolejna piosenka jest dla naszych dziewczyn, to była:
I Wish
Usiadłam na krześle w kuchni i pomyślałam, że wszystko mogę stracić, a dzieci mogą stracić prawdziwego tatę, lecz jeśli on jest taki jak Liam wszystko mi wybaczy, wzięłam jeszcze nasze wspólne zdjęcie z szafki, gdy jeszcze byłam w pierwszym miesiącu, wtedy Harry zabrał mnie do parku na naszą rocznicę pierwszego spotkania. Wzięłam kartkę i długopis... Nagle piosenka się urwała i prowadzący powiedział:
- Ta piosenka jest ostatnią którą dziś zaśpiewają chłopcy...
- Tak, a więc tej piosenki jeszcze nikt jej nie słyszał, jest to piosenka...- powiedział Zayn.
- Jest to piosenka Summer Love- powiedział Niall.

Gdy ją usłyszałam, zaczęłam pisać list, było w nim napisane:...

Reszty dowiecie się w następnym imaginie.
Dziękuje za wszystkie komentarze,
na wszystkie postaram się odpisać.

~Styles'owa

3 komentarze:

  1. Super !! Kiedy będzie następna część, bo bardzo mnie zaciekawiło ? : - )

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na następną! :)

    OdpowiedzUsuń